julklapparna !

Juklappar är redan öppnade. ska försöka skriva det jag fått " hitils " hmm..
1  par " vanliga " örhängen, 2 döskalle örhängen, 1 döskalle ring, en fotlänk, 2 smink borstar, 1 ögonskugge palett med massa färger , ett nagelack, en foundation , en stor " bokhylla " från ikea. krokar man hänger på dörren, rit pennor och rit papper, strumpor, choklad , beyonces parfym + lotion + shower som hör till. pengar.bruna linser.
 minnses kort till kameran ( mitt pajade )









haha litet fult collage men jag har inte tid. niklas har hitils fått

2 tjocktröjor & ett par mikrotofflor ! vi är ju hemma hos mig just nu så niklas får mer hos sin pappa ikväll :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0